FAQ
Co się stanie w momencie wygaśnięcia terminu ważności mojego konta ?
W przypadku wygaśnięcia terminu ważności konta, istnieje możliwość zalogowania się do systemu natomiast będzie zablokowana możliwość dokonywania wpisów. W przypadku dokonania opłaty koto zostanie aktywowane ponownie automatycznie.
Jakie serwery posiada agentx.pl i co w przypadku ew. awarii ?
Agentx nie posiada własnych serwerów, za to posiadamy podpisaną umowę z jedną z wiodących na polskim rynku serwerowni, logi.pl zapewniającą stały 24h nadzór nad ich bezawaryjną pracą. Podczas awarii podejmowane są natychmiastowe działania. W przypadku fizycznej awarii jednego z serwerów, dane odczytywane są z
bliźniaczych dysków każdego z serwerów. Co ważne posiadamy dedykowane serwery nie dzielone z innymi firmami, są one wyłącznie na nasz użytek szybkość przesyłu danych to 100mb/s.
Jak zabezpieczone są dane w serwisie agentx.pl ?
Każdy klient serwisu, posiada unikalne konto , login i hasło do niego . Osoby zewnętrzne nie posiadają do nich dostępu, wszystkie dane są odpowiednio zabezpieczone. Pracownicy agentx.pl nie mają dostępu do informacji gromadzonych w kontach klientów. Jedyne dane do jakich mamy wgląd to informacje od kiedy i do kiedy jest ważne konto, posiadamy także dane z zakładki " moje konto " każdego użytkownika, czyli tylko i wyłącznie dane teleadresowe zarejestrowanych biur podróży.
Jak zabezpieczone są dane w serwisie agentx.pl ?
Każdy klient serwisu, posiada unikalne konto , login i hasło do niego . Osoby zewnętrzne nie posiadają do nich dostępu, wszystkie dane są odpowiednio zabezpieczone. Pracownicy agentx.pl nie mają dostępu do informacji gromadzonych w kontach klientów. Jedyne dane do jakich mamy wgląd to informacje od kiedy i do kiedy jest ważne konto, posiadamy także dane z zakładki " moje konto " każdego użytkownika, czyli tylko i wyłącznie dane teleadresowe zarejestrowanych biur podróży.